Followers

Thursday, October 09, 2014

Wisata Goa Pindul

30.9.2013


Ini hari terakhir sebelum pulang ke KL.  Ini memang tak ada dalam itinerary tempat nie been recommended by our Supir, thanks to him. And majority hanya local people masa eden pegi nie, dengar kata belum glam lagi di kalangan pelancong.

Sebelum pegi sini make sure ada bawak salinan pakaian and towel.  Aktiviti nie kami berdua aje yang buat adik sorang lagi lepak dengan mak, hehehehehe.





Personally if ada yang tanya best atau tak and worth tak yes eden saran kan pegi la new experience for me.  Jangan risau tempat nie ada sedia kan tempat salin baju tapi tak la cantik sangat tp ok la dari tak ada kan.






Sebelum kita enter guide kita (memang ada guide di sediakan untuk tarik kita dalam air tu), kita akan disuruh membaca doa ikut ajaran agama masing-masing.  And kita jugak di nasihat kan jangan tegur or bermulut celupar sepanjang kita didalam sana.








Yeay we are 2 happy girls sebab dapat main air and yes air nya sejuk.  Today our journey end here time untuk pulang sambung shopping at Maliboro and balik pack barang.